piątek, 16 listopada 2012

O'błędna droga


Nikt nie spodziewał się, że ta droga potoczy się w taki właśnie sposób. Oddaję do państwa dyspozycji wywiad z Jamalem, byłym moderatorem serwisu nwo.com.pl...


 JEŚLI CHCESZ POWIĘKSZYĆ WCIŚNIJ: Ctrl i +







tutaj można pobrać stronę 1:


tutaj można pobrać stronę 2:


Źródło: Gosc.pl


Hrothgar86 | 2012-11-16 11:21:30

0
Trzeba przyznać, że jest to odważny i szczery wywiad. Słyszałem wiele takich historii, ale nie przypuszczałem, że przytrafiła się właśnie Jamalowi. Czy mógłbyś nam powiedzieć od siebie, jak to wpłynęło na Twoją pracę na forum?

Jamal | 2012-11-16 13:13:02

0
Nie jestem już moderatorem, bo i jaki ze mnie moderator, jak mnie prawie nie ma?!

Przestałem zaglądać na forum, ponieważ poszedłem na studia magisterskie. Dopóki mi się chce to trzeba coś robić. Studiuję na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na wydziale Nauk Społecznych na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Czasem zaglądam do was, jednak uważam, że pewne sprawy zabrnęły za daleko, by o nich tylko pisać. Zamierzam dopracować warsztat i zrealizować kilka marzeń, planów.

Zbyt długo, by tutaj opowiadać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz