niedziela, 25 listopada 2012

Komentarz na niewiarygodne.pl


Widząc, że nikt z piszących komentarze nie potrafi udzielić sensownej odpowiedzi, zamieściłem swój tekst na komentarz wstawiony przez człowieka, który napisał swoje pytanie na niewiarygodne.pl niestety ku mojemu rozczarowaniu mój tekst się nie ukazał. Publikuję całość swojej odpowiedzi oraz dla ciągłości wątku zrzut ekranu z pytaniem ze strony http://niewiarygodne.pl/kat,1031985,title,Swiat-Bozego-Narodzenia-w-tym-roku-nie-bedzie-Wszystko-z-powodu-papieza,wid,15116813,wiadomosc.html?smgajticaid=6f96f - może w ten sposób dotrze moja wiadomość do zainteresowanego.

Mój tekst:

Naprawdę dobrze jest czasem zamilczeć, niż wydać z siebie ośli jęk. Dowody naukowe (nie bełkot pseudo naukowy) znajdziesz na blogu. Odpowiedz na Twój problem - http://wuzetka2012.blogspot.com/2012/09/unique-blood-of-jesus-christ-with-only.html - CZAS ZMĄDRZEĆ! A NIE DAWAĆ SOBĄ MANIPULOWAĆ. Myślenie nie boli...

Może to byłby dobry sposób (przynajmniej dla niektórych) na podobnie utracone komentarze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz